Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2014 14:32 - Малките жестове, които правят живота по-хубав
Автор: vliubenitevalentin Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 544 Коментари: 0 Гласове:
2



 Колко често ви се е случвало да накарате някой да се усмихне? Усмивките са хубаво нещо. Подаръците са приятни, но в повечето случаи те са очаквани. Ако наистина искате да направите нечий ден хубав, направето неочакваното. Не е трудно. Малките неща наистина могат да зарадват хората много. Всичко това отнема малко мисъл и малко усилие:

image

1. Бъдете внимателни, просто защото можете
  Отидох в един сервиз, за да ми сменят маслото. Когато излязох от колата, единия от техниците каза: "Човече, хубави колела ... лошо обаче, че са толкова мръсни", каза, усмихвайки се той. "Знам ...Следващата ми спирка е на автомивката.", отвърнах аз. Когато не след дълго се върнах да взема автомобила си, заварих механика с мръсни парцали в ръце. Двигателят и колелата обаче блестяха от чистота. "Уау, това е страхотно ... но вие не трябваше да го правите," казах аз. "Ние не сме много заети", каза той и сви рамене. "Имах време. Помислих, че ще изглежда по-добре." Това беше преди четири години. Но аз все още не съм го забравил. Той ми направи такова впечатление, че взех тарталети от близкия магазин и ги занесох на него и колегите му. Използвайте свободното си време, за да направите нещо приятно: не защото се очаква, а защото можете.
  2. Кажете нещо добро за нещо старо
  Чаках да говоря с един колега и през това време не можех да не чуя разговора им. Мъжът каза: "Преди няколко години годеникът на дъщеря ми се върна от Ирак и двамата решиха да се оженят. Тя имаше много малко време да организира нещата. Благодарение на вас намерихме тази прекрасна зала, където те се венчаха. Вие може би не помните. Беше отдавна, но дъщеря ми още помни жеста ви.“ Последва ръкуване, човекът си тръгна и очите на колегата ми останаха в него, докато той изчезна през вратата. Той се чувстваше страхотно да получи комплименти за нещо, което е направил. Той се чувстваше още по-добре, че помощта му се помни. Намерете човек, на когото може да благодарите или да направите комплимент за нещо, което той е направил преди дълго време.
  image
3. Благодарете за препоръките
  В работата често се случва да получаваме бизнес предложения благодарение на това, че някой се е сетил за нас и ни е препоръчал. Никога не забравяйте да благодарите на човека, който се е сетил за вас. Върнете телефонно обаждане и кажете колко сте поласкани от милите думи, които сте чули. В същото време не забравяйте, когато имате възможност да препоръчате някои от вашите познати за определена работа. Дори и да не ги вземат, у тях ще остане приятното чувство, че вие мислите за тях.
  4. Забележете, когато някой опитва нещо различно
  Статуквото е често зоната на безопасността. Рискът, макар и малък, е труден, особено ако сте несигурни. Несигурността кара хората да вървят по едни и същи пътища. Забелязвайте, когато хората предприемат риск и ги похвалете. Той може да е свързна с бизнеса, може да е относно външния вид. Не забравяйте да го отбележите. Така ще дадете кураж на хората и ще ги поласкаете, че виждате усилията им да се променят.
image

  Малките жестове могат да имат огромен ефект, когато са направени на място. Не се изисква много, за да предизвикаме усмивката в някой. Това ще накара и него и нас да се почувстваме по-добре.  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vliubenitevalentin
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7183
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930